Informacje

Metoda pracy

W swojej praktyce i metodzie teatralnej wykorzystuję doświadczenie, jakie zdobyłam pracując w Teatrze A Part, którego twórcą i dyrektorem jest Marcin Herich oraz z warsztatów, w których miałam przyjemność brać udział.

Najważniejsze staże i udział w warsztatach:
Witold Izdebski w Teatrze Cogitatur (Katowice, 1998).
Tomasz Rodowicz z Teatru Chorea (Poznań, 2005).
Marika Hedemyr/Crowd Company w Goeteborgu ( Biblioteka Aleksandryjska, Egipt, 2007).
Eduardo Gilio z Teatro Accion w Buenos Aires (Katowice, 2007, 2009).
Teatr im. S. I. Witkiewicza w Zakopanem (Zakopane, 2007, 2010).
Matej Matejka z Teatru ZAR ( Instytut im. Jerzego Grotowskiego we Wrocławiu, 2007).
Wrocławski Teatr Pantomimy (Wrocław, 2008).
Zygmunt Molik/Teatr Laboratorium we Wrocławiu (Wrocław, 2008).
Cantabile 2 w Vordingborg w Danii (Bielefeld, Niemcy, 2008).
Mario Barzaghi oraz Rosalba Genovese z Teatro dell’Albero z Włoch „Sztuka aktora między Zachodem a Wschodem” (Instytut im. Jerzego Grotowskiego we Wrocławiu, 2014)
Andrzej Kowalczyk, Andrzej i Teresa Wełmińscy, Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka (Kraków, 2015).
Mushimaru Fujieda, nauczyciel japońskiego tańca butoh (Gdańsk, 2017).
Adam Ziajskiszef artystyczny projektu „Centrum Rezydencji Teatralnej SCENA ROBOCZA” (Katowice, Teatr Śląski, 2017).

Zajęcia, które Państwu proponuję są moim autorskim projektem. Mają w swoim programie pracę z rekwizytem, pracę nad wyobraźnią, ekspresją ciała, gestem oraz mimika twarzy. Eksperymentowania z własną energią, poszukiwania początku ruchu i jego dynamiki, a przede wszystkim praca z partnerem, jak w życiu i tańcu, który pozwala nam bliżej poznać i zrozumieć samego siebie. Warsztaty mogą się zakończyć pokazem pracy jaką wykonali warsztatowicze podczas zajęć.

Do zajęć potrzebne będą krzesła, (tyle samo ilu uczestników), magnetofon oraz pusta przestrzeń.